Story moriesAbout meExchange linkes is open


Owner


Hello There !
Welcome to my site . Do follow me and leaves your footprint on my Tagb0ard . DO NOT copy anyhthings Fr0m this Blog . Hate my Blog ? Go Hell lah Man ^.- o0o

Scream here




Credits zone


Template by: Waniey M
Header by: Waniey M
Edit by: Vivie

My Challenge
10 Mei 2012 | 0 Lovely
      Well , Hari Ini saya Happy sesangat sebb exam dha abis . Tapi Yg sebetulnya Exam abis minggu depan . jadi apa salahnya kalau happy awal sangat kan ? tak da siapa pun yg Kesah . Hari ini Exam cuma kemahiran dengan Science . Pas science tuh Hujan turun lebat sangat tau . Masa tuh saya dha fikir macam mana nak balik kalau hujan tuh tak henti-2 jugak . Apakan tidaknya kalau bas ambek jam 6 , Tapi sekolah kita abis jam 5;50 . hummm .

     Pas sampai je kat rumah tadi , Mood langsung tak baik . masuk bilik terus kunci . bila Dha jam 6;30 Mula lah turun Bawah nak teng0k nada Cinta . Siapa tak tau Cerita nie ? best D0wh . Pas abis je nada cinta tuh    terus ambek phone Yg tak seberapa tuh . Teng0k-2 je Ada new message . Buka-2 je 'hye' macam je saya nie ma cik dia . saya pun buad-2 tak layan lah sekali tengok dia Call saya . tapi Saya ignore . haha (Penjahat)  Semua tuh saya tak Layan bukan sebab saya nie Jual mahal k . Tapi sebabnya saya Dha kehabisan kredit tuhlah x balas semua tuh =.=' Next !

     Elyar fox ! siapa tak kenal angkat tangan . Meh sini saya Kenalkan . Actually , saya Pun Tak seberapa kenal Dia . baru je beberapa minit yg lepas kitaorang kenal . saya Jumpa photo dia kat weheartit . Cun Weh Laki tuh . tak sangka ada laki yg muka macam tuh . Fuhh ! nak Tengok tak macam mana Muka Mamat Saleh Nie ? Hahh ! nie Dia . tengok bawaaaaa ~



satu nie jelah yg bole saya Share kat Korang kalau nak tengok sangat pegi je google . Macam-2 ada ~
kbai c(:








Older Post | Newer Post