Story moriesAbout meExchange linkes is open


Owner


Hello There !
Welcome to my site . Do follow me and leaves your footprint on my Tagb0ard . DO NOT copy anyhthings Fr0m this Blog . Hate my Blog ? Go Hell lah Man ^.- o0o

Scream here




Credits zone


Template by: Waniey M
Header by: Waniey M
Edit by: Vivie

Happy BirthDay Awak !
5 April 2012 | 0 Lovely
Hello Readers :)
hey2 ! k0rang masih ingat tak lagi Entrie aku Yg dulu tuh ?
Alarr . . Yg masa aku budak2 dulu tuh . . 
Masa tuh , Aku ceta kn pasal satu budak laki kn ?
ahah ! hari nhe dia Birthday . . Comey lah . 
HAri nhe genap 15 Tahun Dha dia . 
Makin Tua >_< Ehehh 
Tadi sebelum aku nak p0st entrie nhe . .
aku sempat lagi bukak Fb nak teng0k sama dha betul dia bithday hari nhe . .


Ohh Yahh !
Sebenar nya aku dha add dia kat Fb . .
But . . .
huhhh ! K0rang paham2 je lahh . . time tuh aku sakit hati sesangat . .
Ape x nyer ? Sedey tau tak . .
Nak nangis je time tuh . .
maybe dia x kenal kut aku nhe siapa . .
Tapi biar lah . .
Tiap hari aku Pegi wall dia . . teng0k gambr2 . .
status dia nGn Semua lh . . Biar pn aku tau yg dia X tau aku buad semua tuh . .
tapi aku tetap nak buad jugak . . Sebb aku Rindu sangat kat dia :(



BTW , Hari nhe Birthday dia . . 
Dia jadi Birthday B0y hari nhe . . biar pn aku tau dia X kan penah Baca Bl0g aku nhe . .
Aku tetap nak Ucap HAPPY BIRTHDAY Kat dia . .
And Aku harap dia Tau satu Hari nanti . . Aku Pasti !
Maybe dia tengah Happy2 kat Family dia kat sana . .
Tau pn Ngan BFF dia . .
0r. . . .
Tengah BerCall2 dengan Makwe dia . .
hummmm ! 


S0 . . Sebelum aku nak Habis taip Entrie Nhe . .
Aku harap dia Oke je kat sana . .
Biar pn kami jauh . .
Tapi Aku tetap suka kat dia . .
Andai kan saje aku adalah pompuan yg dia suka kan bagusss . . . 
x lah aKu susah hati nanti . .
Tapi Realiti nya . .
Aku selalu jaga malam Just nak Doa kan supaya k0e Oke je kat sana . .
And . . Aku nak k0e tau Yg aku selalu doa kan k0e agar k0e selalu sihat . .


Dulu , Aku penah Mimpi kan Dia . .
Masa tuh kami satu Bas . .
X tau nak pegi mana . .
tengah aku duduk dalam bas tuh . .
aku nampak dia jalan . .
Pastuh dia masuk dalam Bas yg sama dengan aku . .
Masa tuh lah kami Face t0 face  Ngan Dia . .
Aku senyum :)
but . .
Dia Cuma limpas je . .
Macam dia x kennal je . .
Lepas je Aku senyum kat dia tuh Terus Dia turun Dari bas tuh . .
X tau sebb ape . .
Terus tuh aku Tebangun sebb mak aku panggil . .
Lepas beberapa Minggu tuh . .
Aku masi gak Mimpi pasal Dia . . 
Tapi kami masa tuh kat Makmal sains kat sekolah aku . .
yg pelik nya . Aku dengan Dia X sama Sekolah . Tapi dalam mimpi tuh kami satu sekolah . .
Happy gila je . . Tapi Dalm mimpi tuh , Kami just Belimpas je . .
Pastuh entah lah . . Pha dha jadi . . 
Aku lupa . .
;'(



Just F0r y0u 
: HaPpy Birthday Awak . Aku harap K0e Happy kat sana . dengar cakap Mak Bapak awak . .
  Jangan Sampai diorang marah kat Awak tau . . Awak tuh Anak Bongsu . So . . MGBU <3









Older Post | Newer Post