Story moriesAbout meExchange linkes is open


Owner


Hello There !
Welcome to my site . Do follow me and leaves your footprint on my Tagb0ard . DO NOT copy anyhthings Fr0m this Blog . Hate my Blog ? Go Hell lah Man ^.- o0o

Scream here




Credits zone


Template by: Waniey M
Header by: Waniey M
Edit by: Vivie

Masa lalu ;'(
26 Mac 2012 | 0 Lovely
*Cehwah-2 ! teringat Masa lalu*

See that Tajuk . 
Cehwahhh ~ Lain macam je bunyi . ade pape ke ? 
Hehehh . Petang tadi Aku tidur . macam biasa lah . guna pil0w Dengan Tilam kaler kuning <3
Aku masi ingat lagi ape yg aku mimpi . But Yg Pasti tuh bukan mimpi . Saya yakin .
Sebab saya belum lena lagi . Maybe saya Tengah ada kat Alam Khayalan je . 
harap lha . k0rang nak taw tak ape ? 0ke lh . saya bagi taw . sekarang nhe saya dhaa 14 tahun . 
Masa saya kecik dulu macam gambar kat atas tuh , saya ada satu 0rg kawan . .dia tuh lelaki . Tua Satu tahun dari saya . Biar pn dia tua Satu tahun dari saya . tetap bukan jadi penghalang buad saya nak main kejar-2 dengan dia . . YeS ! aku masi ingat . masa kami main dulu . . dia merajuk sebab dia x nak jadi . .
so , dia ambek Basikal dia pastuh jalan Laju-2 . Maybe x silap aku . . Dia Nangis . Ahaha . .
but comelll . ohh kejap ! perkara di atas tuh jadi masa aku kat kampung dulu . sekarng aku dha Jauh Dari
 dia . tiap Bulan 12 aku balik sana . memang X sabar nak pulang . Hasrat balik Kampung nak jumpa Family jauh . But hasrat Utama saya balik sana . . Cuma nak Jumpa dia je :'( 
Dia x tau . Sebab aku x penah bagi tau kat dia . Tahun lalu tuh (2011) Aku dengan Family aku balik kampung . Happy giler nak jumpa dia . Tapi , Lepas sampai je kat kampung tuh . Aku rasa sedih sangat . .
Sebab Aku dapat tau yg dia dha ada yg punya . Aku dapat tau Sebab Aku penah dengar dia call dengan Perempuan . Aku yakin tuh Awek dia . Lepas aku Tau semua tuh . Aku dha Malas nak Balik kampung . 
Xde bole buad ape-2 lagi . sepanjang Kat kampung tahun lalu tuh . Aku x keluar pegi mana-2 pn . 
Kecuali Pegi gereja . Kat gereja jumpa Muka Dia . paling teruk kami Face t0 face . Aku nak senyum dengan dia . Tapi Aku takut nanti dia X layan aku . S0 , aku abai kan Semua tuh . . Just Smile Lah kata kan . .
Jadi tuh je lah yg aku nak kongi kat k0rng semua . 
Bye . .



Older Post | Newer Post