Story moriesAbout meExchange linkes is open


Owner


Hello There !
Welcome to my site . Do follow me and leaves your footprint on my Tagb0ard . DO NOT copy anyhthings Fr0m this Blog . Hate my Blog ? Go Hell lah Man ^.- o0o

Scream here




Credits zone


Template by: Waniey M
Header by: Waniey M
Edit by: Vivie

I'm Y0ur Biggest Fan
23 Mac 2012 | 0 Lovely


Hye-2 D sana ! Bye-2 Di situ !
Jum Dengar Cerita Saya Yg Penuh Dengan Kemerah-merahan Di Sini . 
Waduhh ! merah ? Ada Apa Dengan Merah ? 
OKey Abai Kn Ayaat tuh . . Focus dengan Step-2 nhe . .
Tengk Tajuk Saya tuh ! Yes . Ada Fan Tak ?
Iya . . Fannnnn . N0t Fan Yg putar-2 Etu yahhh . Siapa taktau apa etuh Fan ?
Siapa X tw Cari Kat kamus . 0key ? 
I'M Y0UR BIGGEST FAN !
Teringat Pulak lagu Nevershoutnever tuh . .
Ape ? x penah Dengar ke ?
Okey pegi pulak kat Y0utube . Bukan Cari yg lain K ?
N0 ! N0 ! N0 ! 
bukan saya yg Ajar . . oke . abai kan sekali lagi . .
macam nhe lah . . K0rang Kenal Siapa etuh SUNGHA JUNG ?
Mesti x Kenal Kn ? Sekali lagi siapa c kenal ? Angkat Kening . -.^
Cari kat Google tuh . . Bukan Nak Bukan FACEBOOK je tiap Arie . .
Alahaii . Terasa Mak J0yahh . 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sungha Jung dia dari K0rea . Dia comel sangat . X tw nak banding kn dengan siapa . 
Sejak saya nampak dia dengan Sebelah mata nhe . .
Saya Terus Pasang Angan-2 nak Terbang pegi k0rea sambil nanyi lagu hafiz
Awan Nano . 
begitula awan nano ~
 dha . sampai situ je saya hafal -.-'
Cam tuh lah cerita nye . .
Satu hari nanti saya nak travel ke k0rea jumpa dia . .
nak face t0 face ngan dia . .
mesti comel kn ?
Okey lhh .
dya mula dha lagu Awan nano tuh kat 0tak aq nhe . .
mana lah tau tiba-2 aq terbang . .
siapa susah ?
k0rang jgk kn ?
ahhahah . .
X sangka Aq buad entry mcm nhe -.-'
apa-2 pn . . bye k0rang . jumpa lgi lain kali dengan lain cerita :)
yeahhh ! !






Older Post | Newer Post